dimecres, 25 de novembre del 2015

VIATGE AL PASSAT

Estem fets uns reporters de categoria!
A continuació us presentem l'article que hem escrit entre tota la classe, en el que contem l'excursió de la setmana passada. Les il·lustracions, triades per majoria absoluta, són de l'artista Clàudia Navarro. Heu fet un bon treball!!

QUART A I B VIATJA AL PASSAT

El passat divendres 20 de novembre de 2015, els alumnes de 4t del CEIP Pou de la Muntanya vam fer una excursió molt interessant. Per conèixer millor la història de la nostra ciutat, van visitar els dos museus de Dénia.

En primer lloc vam visitar el museu etnològic. Allí vam conèixer a Jaume, el nostre guia. Ell ens va explicar com era la vida al segle XIX. Dénia era una ciutat molt important, perquè es dedicava a la pansa i l'exportava a altres països. Molta gent visitava la ciutat per comprar pansa, i es gastava els diners en jocs, bars,, comerços, etc.

A continuació vam anar al parc de La Via a esmorzar. Com feia un dia molt bo, ens ho vam passar genial!

Seguidament, vam entrar al Museu del Joguet. Allí vam aprendre que els joguets d'abans no són com els d'ara. Estaven fets de materials com fusta, metall, etc.
vam
Finalment, vam visitar una tenda de joguets actuals. Així vam veure la diferència dels joguets.

Va ser una excursió molt divertida, perquè vam aprendre moltes coses!!

Africa ha dit...

M'agrada molt esta noticia. M'agraden els jocs, els e probat i m'agraden molt

noemi ha dit...

Si son molt chulos de veritat

Africa 4t A ha dit...

M'encanten estos jocs, son super dibertits¡