dimecres, 11 de desembre del 2013

ENS VESTIM DE NADAL PER A ACOMIADAR A JOANA RASPALL

La setmana passada ens va deixar Joana Raspall, una escriptora catalana coneguda per la seua poesia infantil i juvenil.

 Joana Raspall tenia 100 anys quan va morir. Va escriure multitud de contes i poesies per a nens. També va ser biblioetecària i lingüista.

A classe hem volgut fer-li un petit homenatge i, a més de conèixer moltes coses sobre la seua vida, hem decorat el corredor amb una de les seues poesies.

Estem estudiant alguns dels seus poemes. Aquest ens agrada molt, perquè l'hem elaborat amb totes les nostres mans. Amb ell, a més, hem conegut la tradició del tió, que Daniel Esteve ens ha explicat.

Enhorabona a tots pel vostre treball!

5 comentaris:

Jorge ha dit...

Meu vaig passar molt bé fent l'abre de mans

Álvaro ha dit...

Meu vaig passar molt bé.Que divertit!!

Dani ha dit...

Meu vaig pasar molt bé.

PAU ha dit...

M'ha agradat molt treballar en equip. Va ser divertidíssim!!!!!!!Felicitats a tots per la feina i Bon Nadal !!!!!!

PAU ha dit...

M'ha agradat molt treballar Joana Raspall.Va ser molt divertit!!!!!!!